Budowa strategii kampanii reklamowej na Facebooku
DLACZEGO WARTO?
Podczas szkolenia odpowiadamy na pytania:
• Jakie są najskuteczniejsze formaty reklam?
• Jaki model rozliczeń za reklamy wybierać?
• Jak prawidłowo prowadzić split testy?
Nowość! Dostęp do facebookowej "grupy wsparcia" dla wszystkich Uczestników oraz narzędzia e-marketingowe (patrz niżej).
AGENDA SZKOLENIA
Zapraszamy szczególnie:
DLA KOGO:
NOWOŚĆ - BONUSY. WSZYSCY UCZESTNICY SZKOLEŃ OTRZYMAJĄ RÓWNIEŻ:
TERMINY I MIEJSCA SZKOLEŃ
Zajęcia odbywają się w godzinach 10-17 (8 godzin zajęciowych).
650
W cenie szkolenie stacjonarne, FastTony w karcie full full, narzędzia do e-mail marketingu i konferencji, obiad i przerwy kawowe!
Kraków 15.09.2017r.
Gdańsk 12.10.2017r.
1. Pakiet FastTony o wartości 999 zł na dwa miesiące za darmo
2. Dostęp do zamkniętej grupy "Uczestnicy szkoleń i doradztwa Daniela Kędzierskiego", na Facebooku. Gdzie można wymieniać się doświadczeniami, zadawać pytania oraz rozwijać dyskusje. Tam pomagamy - bezterminowe wsparcie po szkoleniu.
AGENDA SZKOLENIA
ŁĄCZNA WARTOŚĆ BONUSÓW DLA UCZESTNIKÓW TO 2500 zł
KOSZT SZKOLENIA
3. Narzędzie do e-mail marketingu na 30 dni
CTA - PRZYCISK WEZWANIA DO DZIAŁANIA - DLACZEGO WARTO?
2 WSKAZÓWKA
1
JAK AUTOMATYCZNIE ROBIĆ TRAFNE I SKUTECZNE REKLAMY NA FACEBOOKU?
TERMINY I MIEJSCA SZKOLEŃ
Kraków 5.10.2016r.
Gdańsk 28.11.2016r.
Poznań 6.12.2016r.
650
W cenie szkolenie stacjonarne, FastTony w karcie full full, narzędzia do e-mail marketingu i konferencji, obiad i przerwy kawowe!
Sala szkoleniowa AIP Business Link. Wiele naszych szkoleń odbywa się własnie w salach AIP BL. W pozostałych standard jest podobny.
PROWADZĄCY
Daniel Kędzierski
(https://www.facebook.com/Daniel.Private)
CEO projektu FastTony.es
Przedsiębiorca z 11-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategi marketingowych.Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Tworzenie reklam lokalnych i niestandardowe formy rozliczeń na Facebook nie mają przed nim tajemnic, a w szczególności: Local Awareness, Custom Location Ads, Local Video Ads, Content manager, CPA, CPL, CPC, CPM, oCPM i inne.
Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym.
ORGANIZATOR
Social Media Now jest agencją wyróżnioną przez Facebooka na stronie prezentującej najlepsze kampanie z całego świata.
Naszą specjalizacją są kampanie reklamowe na Facebooku oraz innych serwisach społecznościowych, których celem jest osiągnięcie wymiernych, mierzalnych efektów biznesowych.
Fasttony to narzędzie, które pomaga reklamodawcom tworzyć lepsze, skuteczniejsze reklamy. Interesuje nas tylko jedna rzecz – sprzedaż. Żeby na koniec dnia, gdy się reklamujecie, był wynik dodatni Waszej kampani reklamowej. Naszym celem jest, abyście więcej zarabiali, niż wydawali na kampanie reklamowe. Będziemy Was uczyć jak tworzyć kampanie, które są rozliczane wyłącznie za efekt. Kampanie, które są targetowane wyłącznie po danych gootargetowanych oraz targetowania zaawansowanego.
Takie kampanie są skierowane do ludzi, którzy byli na Waszej stronie, oglądali Wasz produkt, włożyli go do koszyka, ale przerwali transakcje. Będziemy mówić także o tym, jak wykorzystać warunki pogodowe do tego, aby skutecznie wzmocnić przekaz. Te i inne wskazówki przekażemy Wam na najbliższym wydarzeniu. Serdecznie zapraszam.
Custom location to dwa nowe formaty reklamy i sposób rozliczenia reklam lokalnych. Takich, które będziecie mogli stworzyć i skierować do ludzi znajdujących się w okolicy Waszego biznesu. Wyobraźcie sobie, że wszystkim ludziom, którzy są wokół Waszego sklepu w obrębie 1,2,3,5 km, może wyświetlić się reklama Waszego sklepu. Reklama ta może być rozliczona tylko wtedy, gdy Użytkownik ją kliknie, a nie wtedy, gdy ją zobaczy.
Inną formą takiej reklamy geotargetowanej jest reklama, która jest rozliczana za każde 1000 wyświetleń. Zaletą takiej reklamy jest to, że w takim poście reklamowym, macie dodatkowy specjalny przycisk CTA. Co to jest CTA? Call to action to przycisk wezwania do działania.
Użytkownikowi po wciśnięciu tego guzika, pokazuje się interaktywna mapa (mapa taka jak jest w Nokii) z informacją jak dojechać do Waszego sklepu, z miejsca w którym obecnie się znajduje.
To jest niezwykle skuteczne narzędzie, które pomaga użytkownikowi dotrzeć bez problemów do miejsca, w którym jest może kupić dany produkt. Reklamy, które tworzycie, niezależnie od ich formatu, możecie skierować tylko i wyłącznie do ludzi, którzy znajdują się w okolicy siedziby Waszego sklepu. Więcej na ten temat będę mówił na spotkaniu
Chciałbym Wam dzisiaj opowiedzieć o DPA, może to brzmi dziwnie, ale jest to skrót od nazwy Dinamic Product Ads. Jest to reklama remarketingowa na facebooku, która jest tworzona automatycznie. Tworzenie posta na facebooku jest bardzo proste – wrzucacie grafikę, dodajecie opis i przycisk CTA – COUNT TO ACTION (a nie CALL TO ACTION?), dodajecie link, możecie także stworzyć galerię lub dodać wideo. Nie daje to jednak gwarancji, że potencjalny klient będzie zainteresowany Waszą reklamą.
A teraz sobie wyobraźcie, że facebook stworzył coś co odciąża Was od pracy. Już nigdy nie musicie tworzyć postów, nie musicie się martwić contentem, nie musicie się nigdy martwić, żeby podać właściwą cenę i czy produkt jest dostępny dzisiaj w Waszym sklepie. To wszystko robi za Was facebook. Zrobi za Was dlatego, ponieważ stworzył reklamę, która jest reklamą DPA.
Reklama DPA to taka, która sama z Waszej strony internetowej zasysa informację na temat produktu lub produktów, jakimi był zainteresowany klient na Waszej stronie. Dzięki temu możecie stworzyć reklamę tylko do użytkownika, który wszedł na stronę, wyświetlił produkt, a następnie dodał go do koszyka i przeszedł do płatności, ale jej nie dokonał. Takiej osobie wyświetli się dany produkt w reklamie. Wygląda to mniej więcej tak: W Twoim koszyku znajduje się produkt X (np. szalik), jeśli chcesz dokończyć transakcję, kliknij ,,kup teraz’’, a dostaniesz 5% rabatu.
Facebook wyręczy Cię w tworzeniu takiej reklamy. Grafikę do reklamy pobierze z Twojej strony. Pobierze także opis produktu i jego cenę, a nawet sprawdzi czy produkt jest dostępny. Gotowa reklama zostanie wyświetlona osobie, która dosłownie kilka minut temu oglądała dany produkt i prawie sfinalizowała transakcję.
Zajęcia odbywają się w godzinach 10-17 (8 godzin zajęciowych).
Social Media Now Piotr Chmielewski
ul. Sukiennicza 8/79 31-069 Kraków
NIP: 521-325-37-79
AGENDA SZKOLENIA